دیوار سکوت
عاشقانه های من و تو
❤❤ しѺ√乇 ❤❤

 

 
من آن موجم که آرامش ندارم 
به آسانی سر سازش ندارم  
 
همیشه در گریز و در گذارم  
نمیمانم به یک جا، بی قرارم...
 
سفر يعنی من و گستاخی من
هميشه رفتن و هرگز نماندن
 
هزاران ساحل و ناديده ديدن 
به پرسش های بی پاسخ رسيدن
 
من از تبار دریا از نسل چشمه سارم 
رها تر از رهایی حصار بی حصارم
 
ساحل حصار من نیست 
پایان کار من نیست
 
همدرد و یار من نیست 
کسی که یار من نیست در انتظار من نیست
 
صدای زنده بودن در خروشم 
به ساحل چون می یایم خموشم
 
به هنگامی که دنیا فکر ما نیست 
برای مرگ هم در خانه جا نیست
 
اگر خاموش بشینم روا نیست 
دل از دریا بریدن کار ما نیست
 
من از تبار دریا از نسل چشمه سارم 
رها تر از رهایی حصار بی حصارم
 
 
 
 
 
 
 
 
تو که دستت به نوشتن آشناست
دلت از جنسِ دلِ خستۀ ماست 
دل دریا رو نوشتی، همه دنیا رو نوشتی
دل ما رو بنویس... دل ما رو بنویس
 
بنویس هرچه که ما رو به سر اومد
بد قصه ها گذشت‏و بدتر اومد 
بگو از ما که به زندگی دچاریم  
لحظه ها رو میکشیم، نمیشماریم
بنویس از ما که در حـال فراریم 
توی این پاییز بد، فکر بهاریم   
 
دستِ من خسته شد، از بس که نوشتم
پای من آبله زد، بس که دویدم
تو اگر رسیده ای، ما رو خبر کن  
چرا اونجا که تویی، من نرسیدم؟!
 
تو که از شکنجه زار شب، گذشتی   
از غبارِ بی سوارِ شب، گذشتی  
تو که عشقو با نگاهت تازه دیدی   
بادبان به سینۀ دریا کشیدی 
 
بنویس از ما که عشق‏و نشناختیم  
حرف خالی زدیم‏و قافیه بافتیم
بگو از ما که تو خونه مون غریبیم  
لحظه لحظه در فرار و در فریبیم 
 
بگو از ما که به زندگی دچاریم
لحظه ها رو میکشیم، نمیشماریم... 
 
 
 
 
 
 
 
 
تــو کــه دست‏ت به نــوشتـن آشنــاست
دلـــت از جنــسِ دلِ خـستــۀ مـــاســت
دل دريــا رو نوشتی، همه دنيـا رو نوشتی
دل مــا رو بنــويس....دل مــا رو بنــويس
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

سه شنبه 18 مهر 1391برچسب:, :: 15:42 :: نويسنده : احسان

درباره وبلاگ

تا شقایق هست زندگی باید کرد.
موضوعات
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 844
بازدید کل : 7586
تعداد مطالب : 593
تعداد نظرات : 91
تعداد آنلاین : 1


IranSkin go Up
این صفحه را به اشتراک بگذارید